Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB Review

MrEdge_ 3 januari 2006, 759 views

Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB

Pluspunten

• Mooie specs voor een goede prijs.
  • De schijf werkte zelfs met te lage spanning.

Minpunten

• Kunstof randje van sata aansluiting is afgebroken.

Ik heb eerst slechte ervaringen gehad met deze schijf. Ik heb mijn beoordeling dratisch aan moeten passen, in positieve zin welliswaar :)
Mijn negatieve ervaring had te maken met een defecte voeding of een slechte molex. Hoe dan ook, na wat op GoT te hebben gezocht kwam ik tot de ontdekking dat het niet de schijf was die voor problemen zorgde. Met nieuwe voeding draait hij weer als een zonnetje :)

Installatie van windows was probleemloos. Wel moet je op tijd aangeven dat je een scsi controller wilt intalleren.

De schijf is redelijk stil en over de snelheid ben ik erg tevreden.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB?

op wat voor bord heb je hem draaien?
kunstof randje van de aansluiting zie ik niet als een slechte eigenschap das gewoon pech hebben.
een slechte eigenschap gaat wat mij betreft over het functioneren / ontbreken van iets aan de schijf.