Dymo LabelWriter Wireless Zilver

Specificaties Label, Thermische printer (Zwart) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Dymo LabelWriter Wireless Zilver Review

storeman 14 december 2017, laatste update op 14 december 2017, 140 views Product gekocht

Dymo LabelWriter Wireless Zilver

Deze labelprinter doet zijn werk prima. Helaas geen accu ingebouwd en ook niet als accessoire verkrijgbaar. Printer toevoegen is soms buggy en de firmware is ook niet foutloos.

Pluspunten

• Veel formaten
  • Prima snelheid
  • Minder kabels!
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Geen accu ingebouwd
  • Lompe adapter
  • Firmware niet helemaal foutloos
  • Toevoegen vanuit Dymo-software niet probleemloos

Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Op kantoor heeft bij ons bijna elke werkplek een eigen Dymo Labelwriter. Dit is toch een extra attribuut op het bureau, een extra voedingsadapter en een USB kabel. In mijn strijd tegen kabels eens aan het testen geweest met deze Dymo Wireless.

Het toevoegen vanuit de nieuwste Dymo software zou in theorie heel soepel moeten gaan en dat deed het ook op mijn laptop. Echter vanaf een andere PC crashte de Dymo software compleet. Door de printer handmatig toe te voegen in Windows was dit probleem eenvoudig te verhelpen, al kostte het mij veel tijd om hier achter te komen.

De firmware en de webinterface werken goed. De naam aanpassen van de printer is helaas niet mogelijk (netwerknaam). De functie is beschikbaar maar werkt niet. Dit heb ik kortgesloten met Dymo. Daar is het probleem geconstateerd en wordt aan een fix gewerkt. Dit zal een nieuwe versie van de firmware worden, al heb ik geen idee hoe die te uploaden, aangezien de webinterface dit niet lijkt te ondersteunen.

Helemaal mooi zou zijn als er een accupack bij beschikbaar komt. Dan zouden we in de kantoren deze printer centraal neer kunnen zetten en wanneer men er 1 nodig heeft, deze pakken en achter het bureau gebruiken.

Al met al ziet het er goed uit en scheelt het toch kabels. In de huidige setup delen we de dymo over twee gespiegelde werkplekken.

Heb jij ook een Dymo LabelWriter Wireless Zilver?