Philips PowerPro FC9331/09 Review

apodictus 13 december 2017, 203 views

Philips PowerPro FC9331/09 (Product gekocht)

Geen stinkende stofzak met alle zooi, maar na ieder gebruik alle troep meteen weggooien in de vuilnisbak. Ook voor de kinderkamers een verademing als er weer iets opgezogen wordt wat niet moest, haal je het er zo weer uit. Super! Ook het geluid is minder dan zakstofzuiger

Pluspunten

• Stofbak ipv zak
  • Stiller dan mijn vorige stofzuiger
  • Goede prijs
  • Licht, makkelijk mee de trap op in het handje

Minpunten

• Snoer had langer gemogen, maar is zelfde als meest concurrenten
  • borsteltje aan stang is handig in gebruik, maar slecht schoon te maken

Onze huidige stofzuiger was aan vervanging toe. De voornaamste eis was een kleine/lichte stofzuiger, die makkelijk mee de trap op kan. Na een flinke zoektocht over diverse sites, kwam ik op deze Philips uit. Let op. Hij heeft een grotere broer(FC9334) die ruim 40 euro meer kost, technisch gelijk is en enkel een extra stofzuigermond biedt voor die 40 euro. Wellicht interessant als je tapijt hebt, maar bij een harde vloer, voldoet de standaard mond prima. Dit is mijn eerste zakloze stofzuiger en ik zou nu al niet meer terug willen. Geen stinkende stofzak met alle zooi van een maand erin, maar na ieder gebruik alle troep meteen weggooien in de vuilnisbak. Ook voor de kinderkamers een verademing als er weer iets opgezogen wordt wat niet moest, haal je het er zo weer uit. Super! Ook het geluid valt mij alles mee. Ik had het idee dat deze stofzuigers veel meer herrie maakten, maar het blijkt dat deze stiller is dan mijn oude stofzuiger.

Heb jij ook een Philips PowerPro FC9331/09?