LG 65UJ630V Zwart - Reviews

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

LG 65UJ630V Zwart Review

animalfarm 12 december 2017, 1.682 views Product gekocht

LG 65UJ630V Zwart

Het geld niet waard. Geen zwartwaarden, zwart = grijs. Volgende dag weer teruggestuurd. Zie ook de foto's

Pluspunten

• Design
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Zwart = grijs
  • Bleeding

Ik wist dat het een goedkopere tv was, en verwachtte dan ook geen topper voor het geld. Maar dit is gewoon slecht.
Weer in de doos en teruggestuurd. Dan maar wat meer geld uitgeven.

Heb jij ook een LG 65UJ630V Zwart?

Heeft deze niet gewoon een stuiter gemaakt bij transport? Want die lichtjes bovenin lijken mij niet normaal...
Precies dit heeft niets met bleeding te maken maar is gewoon een defect.
Hmm, nu moet je uitkijken dat de reactie onder de review niet langer is dan de review zelf.
Maar wel lekker duidelijk :)
Wel duidelijke plaatjes erbij :+
Ik wou deze TV net gaan bestellen bij coolblue, toch maar ff naar de mediamarkt vanavond om iets uit te zoeken :+

Dat licht bovenin is inderdaad een defect :P