Trust Tytan 2.1 Zwart

€ 57,90
Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 60 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Trust Tytan 2.1 Zwart Review

Jappie.exe 12 december 2017, 1.191 views Product gekocht

Trust Tytan 2.1 Zwart

Goede kwaliteit, prijs en grootte. Aan de kabeltjes kan wel wat verbeterd worden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Niet te groot
  • solide bouw

Minpunten

• kabeltjes (onder uitgelegd)

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik heb deze speakerset gekocht op Bol.com, daar was een leuke kerstaanbieding voor dit product (€55).
Mijn oude gedeeltelijk zelfgebouwde speakers zijn ermee opgehouden dus werd het tijd voor iets nieuws.

Als eerst de bouw:
Veel mensen vinden dat de satellietspeakers kwetsbaar ontworpen zijn, maar voor deze prijs valt het hartstikke mee. Het is weliswaar plastic, maar veel krachten komen er toch niet op te staan.

Dan het geluid:
Ik ben zeker tevreden met de geluidskwaliteit. Je kunt op de subwoofer instellen hoeveel bass je wilt hebben en er is een extra volumeknop om nog meer buren wakker te maken/amuseren. Wel moet je even met de equalizer in windows een kleine boost geven aan de hoge tonen en een dal bij de mid/lage tonen. Bij de mid/lage tonen geven de subwoofer en satellietspeakers niet dezelfde toonhoogte. Door de equalizer aan te passen kun je dit probleem oplossen en het geluid klinkt weer 10/10.

De kabeltjes:
De verbinding tussen speakers en subwoofer is goed, deze kabeltjes zijn lang genoeg (+/- 3m). Er is wel een design flaw bij de volumeregelaar. Hier zit een L/R kabel aan voor in de subwoofer en een 3.5mm jack. Deze jack zit helaas voor het overgrote deel vast aan de L/R kabels. Hierdoor kan je eigenlijk maar een maximale afstand van 70cm hebben tussen PC en subwoofer (de kabel is wel lang maar zit voor +/- 1m gebundeld). Een nadeel dus als deze niet dicht bij elkaar kunnen staan. Ik heb dit opgelost door een AUX kabel in de line-in poort van de volumeregelaar en de uitgang van de PC te doen. Dit kabeltje is niet meegeleverd en moest dus van mijzelf komen.

Over het algemeen ben ik heel blij met deze set. Het is een gigantische stap vooruit vergeleken met mijn oude set, zeker voor deze prijs.

Heb jij ook een Trust Tytan 2.1 Zwart?

Vraag & Aanbod