Specificaties Radiogestuurde muis en 600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Anywhere Mouse MX Review

ThomasM 8 februari 2010, laatste update op 8 februari 2010, 1.990 views

Logitech Anywhere Mouse MX

Pluspunten

• degelijk
  • mooi design
  • veel functionaliteit doordat knoppen gekoppeld kunnen worden aan programmafuncties
  • Darkfield technologie

Minpunten

• prijs

Deze muis van Logitech viel mij in eerste instantie op door het strakke uiterlijk. Ik was mop zoek naar een niet voorgevormde muis, omdat ik zowel mijn linkerhand als mijn rechterhand gebruik om te muizen. De Anywhere MX was een van de weinige interessante niet-voorgevormde muizen die ik tegenkwam in de pricewatch.
Over de prijs heb ik een tijdje getwijfeld, het is een vrij prijzige muis, maar de functionaliteiten en het design hebben me toch doen besluiten de muis te kopen.

De muis licht lekker in de hand en glijdt enorm soepel over mijn glazen muismat. Het glijden op een houten bureaublad gaat vanzelfsprekend wat stroever.
Met batterijen erin is de muis vrij zwaar, iets wat ik als zeer aangenaam ervaar aangezien je dan niet het idee hebt dat je een goedkoop stukje plastic in je hand hebt.

De knoppen voelen allemaal zeer degelijk aan en zijn ook nog aan bepaalde programmafuncties toe te wijzen via de bijgeleverde SetPoint software.

De Darkfield technologie werkt ook zeer goed, ik heb de muis uitgeprobeerd op een glazen tafel van zo'n 12 mm dik en een dubbel glas ruit. Desalniettemin denk ik dat de gemiddelde gebruiker die technologie niet erg vaak gebruikt.

Al met al ben ik weer zeer tevreden over Logitech met deze muis.

Heb jij ook een Logitech Anywhere Mouse MX?

Vraagje:
Hoe zit het met de groote van de muis?

Ik heb al wel foto's gezien maar is niet helemaal duidelijk 'hoe groot' hij is.

Op dit moment heb ik een logitech 450 muisje , maar die is eigenlijk te klein voor mij .. ik vind logitech performance muis echter weer veel te 'lomp' ..
Donster, ik heb naast mijn Marathon M705 en 405 ook nog een Anywhere Mouse MX en die is van grootte toch wel wat meer. De muis is ook wat vlakker als een 450 waardoor je hand wat beter ligt en het echt een high-end notebook muisje is.

Zoek je een muis die toch echt wel heel goed in de hand ligt dan raad ik je echt de Marathon M705 aan...