sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

NZXT Kraken X52 (met AM4 support)

Specificaties CPU (closed loop), 120mm (2 fans) - Bekijk alle specificaties

NZXT Kraken X52 (met AM4 support) Review

akiebakkie 10 december 2017, 129 views Product gekocht

NZXT Kraken X52 (met AM4 support)

kijk uitgebreide toelichting

Pluspunten

• RGB
  • koelt goed
  • veel opties
  • mooie buizen

Minpunten

• fans zijn luidruchtig bij 100%
  • in CAM zitten veel bugs

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 5
Deze CPU koeler is van goed kwaliteit en het koelt ontzettend goed.
Mijn i7-7700k is idle 30 Graden en bij 100% load komt hij niet boven de 60 Graden.
Het heeft ook hele mooie RGB lichten, jammer genoeg werkt het CAM software niet zo goed als verwacht. De software bugt veel en soms kan je geen kleuren of fancurve veranderen.
Ik heb voor deze probleem een oplossing gevonden. Als je deze probleem ook hebt moet je als eerst het interne USB draadje er opnieuw in doen en daarna CAM opnieuw opstarten als administrator.
verder raad ik het zeker aan

Heb jij ook een NZXT Kraken X52 (met AM4 support)?