New Nintendo 3DS XL Zwart Review

PjotterpanNewbie 10 december 2017, laatste update op 10 december 2017, 220 views Product gekocht

New Nintendo 3DS XL Zwart

Fantastische handheld met heel veel mogelijkheden. Sterke verbetering van de gewone Nintendo 3ds XL.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand.
  • Fantastisch 3d ervaring
  • Accuduur gaat lang mee

Minpunten

• C-stick hadden ze gelijk moeten vervangen door een stick als de psp 1000

Multimedia Score: 5
[img]uW3xBnp8[/img]Onze kinderen hadden de gewone 3ds xl. Deze lag te verstoffen in de kast.
De 3ds xl erbij gepakt om deze te kunnen verkopen. Nadat ik een demo van monster hunter stories had gedownload bleek deze zo succesvol te zijn dat ik de 3ds xl heb verkocht en voor mijzelf de New Nintendo 3DS XL aangeschaft.

Wel getwijfeld tussen de New 3ds XL en de Switch.
Ontzettend blij dat ik de New 3ds XL heb gekocht.

De 3d weergave is een verademing en totaal geen last van duizeligheid of hoofdpijn.

Enig minpunt is de C-Stick (gummetje). Deze heb ik gelijk vervangen door een psp 1000 stick. Welliswaar geen garantie meer door deze aanpassing maar wat een opluchting en verademing om hiermee te spelen. Geen last van zweethanden en dat de c-stick (gummetje) niet meer naar behoren functioneerd.
Werkt perfect.

Heb jij ook een New Nintendo 3DS XL Zwart?