Specificaties 5,5" • 2160x1080 • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG Q6 Blauw Review

Goofman 9 december 2017, laatste update op 9 december 2017, 243 views Product gekocht

LG Q6 Blauw

Onopvallende maar goede smartphone met schitterend 18:9 scherm en strak design.

Pluspunten

• Scherm
  • Design
  • Accu

Minpunten

• Geen vingerafdrukscanner
  • Geen notificatie LED
  • Geen snelladen

Een smartphone waarvan je vergeet dat je 'm hebt. Een onopvallend, maar opvallend goed apparaat. Alles wat er op zit werkt ook goed (genoeg). Denk dan aan standytijd (ik ben overigens geen heavy user), bereik, Bluetooth verbindingen, GPS kwaliteit. Met als positieve uitschieters het schitterende scherm en het strakke design. Dat wat ontbreekt tov concurrenten (vingerafdrukscanner, notificatie LED, snelladen) wordt door mij niet gemist. Nu moet ik wel toegeven dat ik een smartwatch heb die er via een Bluetooth verbinding voor zorgt dat de smartphone unlocked blijft (smartlock functionaliteit) en die mij attendeert op meldingen dmv een trilsignaal en een melding op de display.

Heb jij ook een LG Q6 Blauw?

Meer advertenties