Asus ROG GL552VW-CN471T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus ROG GL552VW-CN471T Review

OctaViveNewbie 6 december 2017, laatste update op 6 december 2017, 630 views Product gekocht

Asus ROG GL552VW-CN471T

Ik wilde van mijn laptop een curved screen maken, net zoals de Acer Predator 21 X. Maar helaas lukte dit niet en kreeg ik zwart scherm. Ik heb geprobeerd de drivers opnieuw te installeren maar dit lukte niet.

Pluspunten

• Snel
  • Redelijke game prestaties
  • Kleurcombinatie is goed

Minpunten

• Wordt te warm
  • Kan geen curved scherm worden
  • Te weinig RAM (dieren)

Heb jij ook een Asus ROG GL552VW-CN471T?

ik hoop dat dit een grap is 8)7
Je moet meer RAM downloaden. Ik haal het altijd hier vandaan: freevirus.com
Dankjewel man. Als ik dit doe, zal mijn curved scherm dan werken?