LG OLED55C7V Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED55C7V Zwart Review

Nitis 6 december 2017, laatste update op 11 januari 2018, 364 views Product gekocht

LG OLED55C7V Zwart

Mooie tv om naar te kijken . Andere manier naar tv kijken door de zwartwaarden . Upscaling kan beter van sommigen 1080p bestanden.

Pluspunten

• Dolby vision
  • HDR10
  • Design
  • Zwart=Zwart

Minpunten

• Vertical Banding
  • WEB OS soms langzaam
  • Upscaling kan beter

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Dit is een goede tv voor de prijs die je ervoor betaalt. Ik heb mijn LG C7 nu ongeveer 2 maandjes en ik ben nog steeds zeer tevreden . Ik heb in die 2 maanden voornamelijk 4K netflix content gekeken en een paar 4K HDR 10 films die ik gedownload had . Met sommigen films zoals Alien Covenant in 4k zag dit er heel mooi en scherp uit. Wat mij meteen opviel tijdens het kijken naar 4K content van netfix dit er niet erg goed uitzag . Dit komt natuurlijk omdat de bitrate aanzienlijk lager is dan een volledige 4K rip. Hopelijk komt hier in de toekomt verandering met de nieuwe AV1 Codec waar heel veel grote bedrijven in hebben geinvesteerd.

De minpunten zijn helaas dat de oled modellen van 2017 nog steeds last hebben van Vertical Banding. Dit zijn lijnen in het beeld die je meestal ziet in scenes in daglicht waarbij je op de achtergrond de lucht kan zien. Je kan veel voorbeelden zien hiervan op youtube. Dit kan zeer irritant zijn voor mensen. Zelf probeer ik het een beetje te accepteren . Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor. Bij sommigen mensen is het zelf zo erg dat je het bij elke scene ziet.. De banding is niet altijd even erg gelukkig. Het licht echt aan je eigen unit.

Heb jij ook een LG OLED55C7V Zwart?