Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE49MU7040 Zwart Review

theohelmus 6 december 2017, laatste update op 6 december 2017, 486 views Product gekocht

Samsung UE49MU7040 Zwart

Prachtig beeld, prima bediening met slimme afstand bediening en makkelijk te installeren. Kon niet veel verschillen met een plasma dacht ik (10 jaar oude Panasonic) maar wat een verschil! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Beeld
  • bediening
  • smarthub
  • kabel gootje voor wegwerken kabels
  • installatie gemak
  • geluid (best goed voor een platte tv, kan best zonder soundbar

Minpunten

• pootjes staan best ver uit elkaar en dit kan een nadeel zijn voor plaatsing
  • idd de internet kabel kan niet in de connector box maar moet direct in de tv

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Deze tv staat onder 4 verschillende typenummers in de pricewatch en ik kan geen verschillen vinden in de specs! De UE49MU7070, de UE49MU7050 en de UE49MU7040 hebben allemaal dezelfde specs. Verschil zit em denk ik in de kleur van de Bezel. Op die van mij is die antraciet grijs maar de randen kunnen ook licht grijs of zwart zijn.
Het is een TV met zoals Samsung zegt "premium UHD TV die 4K beelden kan weergeven. Komende van een 10 jaar oude Panasonic Plasma dacht ik dat het niet zo heel veel zou schelen maar dat doet het dus wel! Wat een scherpte en diepte en met de smart hub en de slimme afstand bediening een genot om naar te kijken. Aanrader ondanks de forse prijs van rond de 1000 euro. Ik vond online bij de TV reus een aanbieding voor 929 euro en dat zat dicht bij de 850 die ik wilde uitgeven.......duh 8-)

Heb jij ook een Samsung UE49MU7040 Zwart?