Sennheiser HD 25-1 II (Zwart) Review

robertos 1 december 2017, 272 views Product gekocht

Sennheiser HD 25-1 II (Zwart)

Ik zocht vooral de beste, neutrale geluidskwaliteit voor rond deze prijsklasse en heb het idee dat deze niet te toppen valt.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit in prijsklasse niet te matchen naar mijn idee
  • Comfortabel
  • Zeer geschikt voor DJ
  • Sluit omgevinggeluiden af, en omgeving hoort jou ook niet

Minpunten

• Niet echt hip of mooi uitziend
  • Mini-jack ongeschikt voor je telefoon

Ik zocht een nieuwe, neutraal klinkende headphones voor werk rond de 150 euro. Ik kwam in de electronicazaak uit op deze of de AKG NC60. Ik vond deze overall beter klinken, de verdeling hoog, mid, hoog was beter hoorbaar in deze; de instrumentatie smelt niet samen maar bleven goed te onderscheiden. Ze zien er helaas niet zo heel mooi of hip uit, maar zitten wel fijn door het lichte gewicht en sluit de omgeving goed af zodat Noise-cancelling niet nodig is.

Enige nadeel is de vervelende mini-jack kabeluitgang: deze laat snel los als je onderweg wil luisteren aan je smartphone. Ik ga hiervoor sws nog een tussenstukje kopen.

Overall ben ik heel erg tevreden en blij ermee, zoek niet verder als je voor 150 euro een van de beste geluidsweergaves zoekt en in wilt leveren op trendyness en een slechte aansluiting voor op telefoon.

Heb jij ook een Sennheiser HD 25-1 II (Zwart)?