Zalman CNPS9500 LED Review

stuurwold 8 december 2005, 986 views

Zalman CNPS9500 LED

Pluspunten

• Het minime geluidsproductie is erg laag (mijn kast is niet meer te horen door alleen goede zalman-koelers te monteren!)
  • En mocht ie eens wat hoger draaien, dan is het nog geen opstijgend vliegtuig wat sommigen al als standaard hebben.
  • Perfecte koeleigenschappen en perfecte luchtstroom! Meteen gericht op de case-fan die de hete lucht naar buiten blaast. Dus geen onnodige warme lucht in mijn kast!

Minpunten

• Is moeilijk te monteren op socket 939,
  • Moeilijk te modden (als je daar al aan wilt beginnen!)

Geluidsproductie (min) Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Wat een lekker ding is dat!
En ook nog groot en groot en groot, ik heb mijn standpunt wel duidelijk.
Heeft perfecte koelprestaties en goede gebruikershandleiding. Was alleen even aankloten met de 939 socket, leek niet te passen.
Stond leuk filmpje om te installeren op hun site, heeft goed geholpen! Ik heb het blauwe led-lichtje vervangen door UV licht, en fanbladen vervangen (wel een hoop gedoe).
Is zeer mooi geworden, nóg mooier want hij is standaard al heeel mooi vind ik. Is wel wat aan de fragiele kant, moet oppassen dat je hem niet zomaar ergens legt tijdens monteren, want de koelribben zijn .2 mm, maar alles heeft zijn doel. Lekker licht gewicht voor zijn grootte, vooral tegenover de 7000 serie!
Ben zeer positief over deze koeler!

Heb jij ook een Zalman CNPS9500 LED?

Ik ben wel geinteresseerd in de temps, het verschil tegenover de boxed koeler (Als je die hebt) en hoeveel volt je op je processor kunt gooien met deze koeler. Vertel ons wat meer 8-).

Dat Zalman koelers stil zijn is namelijk al een tijdje bekend :P
Ben wel benieuwd naar je mod naar UV-licht; wat heb je gedaan en hoe is het geworden? Foto?