Intel Core i7-7700K Boxed

Specificaties 1151 socket • Quad core @ 4,2GHz-4,5GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i7-7700K Boxed Review

ThoiZ 30 november 2017, 235 views Product gekocht

Intel Core i7-7700K Boxed

Prima product, door de nieuwe generatie (8 serie) is er beter alternatief beschikbaar. De prijs nu (30-11-2017) is naar mijn mening prima in verhouding met de prestaties. Goed over te clocken. Ik had persoonlijk geen problemen met hoge temperaturen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Overclockbaarheid
  • Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Prijsdaling door nieuwe 8e generatie

Minpunten

• Beter alternatief beschikbaar (8 serie)

Goede prestaties voor de prijs die ik betaald heb. Met de juiste software (en instelling) is deze CPU goed over te clocken. In combinatie met waterkoeling blijft de CPU stabiel draaien op max load rond de 70C.

Heb jij ook een Intel Core i7-7700K Boxed?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla