Kingston DataTraveler 100 G3 16GB Zwart - Reviews

Kingston DataTraveler 100 G3 16GB Zwart Review

reaper_unique 29 november 2017, 83 views Product gekocht

Kingston DataTraveler 100 G3 16GB Zwart

Trage en goedkope stick voor noodgevallen

Pluspunten

• Schuifbare connector
  • Goedkoop
  • Uitstekende garantieservice Kingston

Minpunten

• Traag

Ik had nood aan een goedkope USB 3.0-stick terwijl mijn Sandisk 3.0 stick van 64Gb werd vervangen. Gezien ik een USB-stick niet zoveel gebruik kon ik wel even rondkomen met een kleiner en goedkoop exemplaar. In de lokale computerwinkel viel mijn oog op deze stick en gezien de prijs, ben ik er gewoon voor gegaan.

De stick is duidelijk trager dan de Sandisk maar voor de prijs kan ik echt niet klagen.

Een aanrader is het niet meteen maar nogmaals, voor de prijs dat het te verkrijgen is, maakt dat niet echt zoveel uit.

Kingston heeft ook een uitstekende service zelfs voor dit goedkoop artikel. Dit wordt goed geļllustreerd door het volgende voorval.
Een week geleden gaf deze stick de geest. Een kort Facebook message bericht en een simpele mail met de details van de stick waren voldoende om een nieuwe opgestuurd te krijgen 5 dagen later zonder veel gedoe.

Heb jij ook een Kingston DataTraveler 100 G3 16GB Zwart?