Super Mario Odyssey, Switch

€ 45,95
Specificaties Nintendo Switch • Avontuur, Platform • 3 jaar - Bekijk alle specificaties

Super Mario Odyssey, Switch Review

BreadleyG 29 november 2017, 279 views Product gekocht

Super Mario Odyssey, Switch

Super Mario Odyssey voor de Nintendo Switch is echt een game die je MOET hebben als je een switch heb. En als je nog geen switch hebt is dit een goed excuus om er één te halen! Een genot om te spelen en een prachtige wereld om te ontdekken.

Pluspunten

• Prachtige werelden
  • Sterke gameplay
  • Ontzettend veel te doen
  • Genot om te spelen

Minpunten

• Als je niet van ontdekken houdt, kort verhaal
  • Boss fights wat makkelijk

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 4
Geluid Score: 4
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Je wordt in de game al snel vrienden met je nieuwe vriend Cappy en vanaf dat moment kan je meteen alles wat Mario te bieden heeft. Niet langzaam aan nieuwe krachten vrijspelen maar meteen maximaal Mario. Cappy biedt zo veel mogelijkheden als het aankomt op gameplay, je kan heb simpelweg gebruiken om vijanden te verslaan en over te nemen maar je kan hem ook gebruiken om op plekken te komen die voorheen niet haalbaar leken. In het begin zal je misschien een beetje met Cappy moeten stoeien maar na een paar uur heb al gauw het gevoel dat je Cappy helemaal de baas bent en je Mario alles kan laten doen wat je maar wilt.

Op de oppervlakte merk je dat de game ook zeker gemaakt is met kinderen in het achterhoofd. De boss fights zijn niet al te moeilijk en het patroon heb je al gauw door waardoor deze niet echt een uitdaging meer zijn. Dit zie ik niet als een al te groot probleem want naar mijn mening kan je geen "Dark Souls" achtige moeilijkhaadsgraad verwachten van een Mario game. Voor de rest biedt de game, als je het puur speelt om uit te spelen, niet al te veel uitdaging maar ligt de uitdaging juist in het ontdekken van de werelden en het behalen van zo veel mogelijk "Power moons". Nintendo is druk bezig geweest met het vol stampen van elke wereld met zo veel mogelijk maantjes.

Op elke wereld heb ik mijn uiterste best gedaan om elk hoekje en gaatje te ontdekken en zo veel mogelijk manen te verzamelen voordat ik verder ging en telkens werd ik teleurgesteld in mijzelf op het moment dat ik er achterkwam dat ik niet eens de helft van de manen gevonden had in het level. Na 20 uur rondrennen en het uiterste halen uit elk level heb ik het einde gehaald van het verhaal maar het spel is voor mij nog niet afgelopen. Na het verhaal komt er in elke wereld nog meer content vrij en kan je weer opnieuw gaan ontdekken.

Super Mario Odyssey is echt een genot om te spelen. Dit is een videogame die echt aanvoelt als een videogame en niet als extra werk voor een klein beetje plezier. Ik zou deze game dan ook aan iedereen aanraden!

Heb jij ook een Super Mario Odyssey, Switch?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties