AOC Q3279VWF Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • MVA • 5ms - Bekijk alle specificaties

AOC Q3279VWF Zwart Review

atillicious 28 november 2017, 310 views Product gekocht

AOC Q3279VWF Zwart

Lekker veel pixels t.o.v. een FHD monitor, maar teveel ghosting voor gaming.

Pluspunten

Minpunten

• Ghosting
  • Wankel

Vandaag deze monitor binnengekregen en gaat meteen weer retour. Het heeft een ghosting van jewelste, m'n Samsung P2270 van 8 jaar oud doet het veel beter.

Ook met de instellingen op FPS teveel naar mijn smaak, over het wiebelen bij de geringste contact met je bureau maar niet te spreken.
Voor gaming is het voor mij dus helaas niet geschikt, want na een potje Battlefield 4 op 1440P was ik al gewend aan de extra pixels.

Ik heb een model met niet al te veel backlightbleeding ontvangen, in een donker kamer was het zeer acceptabel.

Voor de rest heb ik niet al teveel gespeeld met de instellingen, want zoals ik al zei is dit scherm niet geschikt voor mijn doeleinden, namelijk FPS games. Als ik door Netflix films scroll heb ik er ook last van, dus wees gewaarschuwd.

Heb jij ook een AOC Q3279VWF Zwart?

Vraag & Aanbod

Hi! how is it gaming with the monitor? do you enjoy it? hows the lag or ghosting, is it alot? thank you
Hi, I have sent mine back because I couldn't bare the amount of ghosting. This was with the settings on FPS, tried different modes with changing Overdrive settings but with none of said modes I was able to play a full match of Battlefield 4.
Maybe it was just the monitor I received, because everybody else looks happy with theirs.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.