VENZ A501

Specificaties Stereo-speaker met WiFi (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

VENZ A501 Review

bdherder 28 november 2017, laatste update op 26 maart 2019, 348 views Product gekocht

VENZ A501

Begin 2017 eentje gekocht en november 2017 nog een erbij. Instellen extreem makkelijk. Sjiek maar onopvallend uiterlijk. Stevig gebouwd, uitstekend geluid (ook hoog volume). Ik luister via Spotify, maar hij kan meer (o.a. USB, Aux in). Nadeel voor veeleisende gebruikers misschien dat hij op netstroom werkt, niet op batterijen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijke installatie en bediening
  • Prijs zeer laag vergeleken met bijv. Sonos
  • Goede ondersteuning: firmware op verzoek geüpdatet!

Minpunten

• Moet op netstroom gebruikt
  • Geen bluetooth

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5
Update: ik ergerde me eraan dat 1 van mijn twee speakers automatisch uit ging na een half uur niks doen en de ander aan bleef; kreeg een mailtje n.a.v. mijn vraag met vernieuwde firmware die het probleem oploste. Helemaal top!

Heb jij ook een VENZ A501?