Denon HEOS Bar

Specificaties Soundbar met 4x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS Bar Review

Linden.bcmNewbie 27 november 2017, 512 views Product gekocht

Denon HEOS Bar

Deze veelzijdige soundbar klinkt zelfs zonder subwoofer al erg goed, heeft veel aansluitmogelijkheden en is makkelijk uit te breiden met andere Heos speakers. Heb de 3.0 soundbar inmiddels uitgebreid tot 5.0 met twee Heos 1 speakers en heb nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Kan heel goed zonder subwoofer
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Uitbreidbaar met surround speakers en subwoofer

Minpunten

• Heos app soms wat onduidelijk

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5
Na weken van wikken en wegen, reviews lezen en specificaties bekijken, uiteindelijk de keuze gemaakt om deze Heos Bar aan te schaffen. Achteraf heb ik spijt dat ik niet gewoon meteen die knoop doorgehakt heb, want wat een geweldig geluid komt er uit! Mijn vrienden zijn me inmiddels he-le-maal zat omdat ik elke keer weer begin over de Heos Bar, met weer een ander nummer wat fantastisch klinkt, of een indrukwekkende filmscene met surround geluid.

Ik heb de Heos Bar dan ook vrij snel na aankoop uitgebreid met twee Heos 1 speakers voor de surround ervaring. Het aansluiten hiervan ging erg gemakkelijk (wel even wachten tot de speakertjes een update geïnstalleerd hadden), en al snel werkte het hele systeem prima samen. De Heos app heeft genoeg opties om alles naar eigen smaak in te stellen, al was het in het begin wel even zoeken naar alle instellingen.

Behalve dat deze soundbar fantastisch klinkt, heeft deze ook nog eens een hele berg aan aansluitmogelijkheden. Hierdoor fungeert de bar echt als het hart van mijn entertainment systeem. Nu nog even doorsparen voor de kers op de taart, en het systeem echt compleet te maken met de Heos Subwoofer.

Heb jij ook een Denon HEOS Bar?