Tweakers zegt: 8,5

Motorola Moto G5 Plus Zilver

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G5 Plus Zilver Review

Eefje91 27 november 2017, laatste update op 27 november 2017, 296 views Product gekocht

Motorola Moto G5 Plus Zilver

Voor 180 euro een goede telefoon. Hij reageert lekker snel, het scherm is prettig, de vingerafdruksensor is handig en de moto-functies ook. Over het algemeen een fijne telefoon, maar ik ben wat teleurgesteld in de batterij. Kan een dag mee, maar van een nieuwe telefoon verwachtte ik meer.

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteitverhouding
  • snel
  • mooi scherm

Minpunten

• accuduur

Ik kan met de batterij op zich ruim een dag (nog 20-30% aan het eind van de avond), maar zeker geen twee. Misschien was ik eerder verwend qua batterijduur, maar toen ik mijn sony xperia z1 compact net nieuw had (2,5 jaar geleden en telefoon uit hetzelfde prijssegment als deze) kon ik er 2 á 3 dagen mee. Dat was vlak voor hij kapot ging ook gezakt naar 1,5, omdat je batterij toch altijd minder wordt. Toen vond ik dat al irritant, en als het met deze telefoon net zo gaat kan ik er over een jaar misschien al niet meer de hele dag mee... Nou neem ik voor kamperen of festivals toch meestal ook een dumbphone mee, en verder heb je vaak wel stroom, maar toch vind ik het jammer.

(de prijs die ik noemde is trouwens bij Ben icm een abonnement, dat ik al had en verlengd heb. Het is wel de volledige prijs van de telefoon, ik betaal er niet per maand ook nog voor.)

Heb jij ook een Motorola Moto G5 Plus Zilver?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport