Zalman CNPS7700-AlCu Review

Imtek 6 december 2005, 1.184 views

Zalman CNPS7700-AlCu

Pluspunten

• Systeem is nu een stuk koeler, en mijn computer maakt niet meer zoveel geluid.

Minpunten

• Eigenlijk geen, de koeler werkt perfect!

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 4
Na een tijdje gebruik te hebben gemaakt van mijn standaard Intel koeler vondt ik het wel is tijd om een goeie cpu koeler te kopen, voor andere systemen van vrienden en/of bekende had ik al postieve restultaten behaald met cpu koelers van Zalman.

Het installeren van de koeler ging ook gemakkelijk, het boekje zat er bij, had ik niet nodig omdat ik ze al vaak genoeg monteer, voor de zekerheid wel even gekeken omdat dit de 1ste keer was dat ik er eentje monteerde op een Socket 775 moederbord.

Verder heb ik weinig negatiefs te melden over de Zalman cpu koeler, ik maak ook al gebruik van de Zalman ZM300B-APS en daar ben ik ook alleen maar positief over, Zalmans zullen zeker ook terugkeren in me toekomstige systemen, maar momenteel hou ik het lekker op mijn Intel :P

In het begin is het dus wel even spelen hoe je de koeler het beste kan instellen, maar samen met de Q-Fan optie in de bios van mijn Asus P5GD1 werkt het eigenlijk heel goed :)

Ik raad het ook graag iedereen deze cpu koeler aan, met de goeie instellingen en configuratie in je bios wordt je systeem fluisterstil, het enige wat ik nu nog hoor zijn me harde schijven en mijn ander systeem fans, dus ga naar de winkel en koop je eigen Zalman!

Heb jij ook een Zalman CNPS7700-AlCu?

Als je er zo positief over bent en geen negatieve punten hebt, waarom is de algemene beoordeling dan redelijk? Je zegt ook dat je computer stiller is geworden, maar je geeft nog steeds maar een redelijk bij geluidsproductie?

Dus misschien is het een idee om je beoordeling aan te passen, of in de tekst wat meer verklaring te geven van je beoordeling.

Ik bedoel dit verder niet lullig ofzo :)
Inderdaad.

Verder wil ik graag van je weten welke koeler je cpu beter koelt dan dit gevalletje, behalve dan de CU versie? Je bent wel erg magertjes voor zo een positieve review...

iets meer info please :)