Philips Airfryer XL HD9240/90 - Reviews

Specificaties 2.100W vermogen - Bekijk alle specificaties

Philips Airfryer XL HD9240/90 Review

iron-fist 24 november 2017, laatste update op 24 november 2017, 496 views Product gekocht

Philips Airfryer XL HD9240/90

ik heb de airfyer twee jaar lang gebruikt. eigenlijk naar tevredenheid. er is wel rookontwikkeling en het duurt langer, maar wanneer je oven producten gebruikt is het anders dan bakken in frituur, maar wel gewoon smakelijk. na twee jaar was de airfryer defect. reparatie is duur.

Pluspunten

• gezondere keuze
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• bereiden duurt lang
  • groot voorwerp op het aanrecht
  • vuile damp slaat tegen de bovenkant. van het toestel
  • niet goed reinigbaar
  • duur in vergelijking met concurentie en levensduur

ik heb de airfyer twee jaar lang gebruikt. eigenlijk naar tevredenheid.

na twee jaar begon hij steeds vaker uit te vallen.
ik heb hem uit elkaar gehaald en zag nergens kortsluiting in de elektronica of problemen bij de printplaat.

waarschijnlijk is de sensor voor de temperatuur regeling zo vies geworden dat hij oververhit raakt.

philips adverteert er mee dat dit apparaat ontzettend goed reinigbaar is, maar naar mijn mening loop je de kans dat de vuile vette damp terug valt op de producten

reparatie kost minimaal 70 euro.

Heb jij ook een Philips Airfryer XL HD9240/90?