Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Dell XPS 15 9560-NGG9X Review

ETK-ICT 20 november 2017, 523 views Product gekocht

Dell XPS 15 9560-NGG9X

ik heb mijn dell xps 15 nu bijna 2 weken en kan nu al zeggen dat dit een hele fijne laptop is en gewoon een geweldige allrounder. het toetsenbord is heel fijn de trackpad is goed de bouwkwaliteit is geweldig en de performance ook

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • scherm
  • snelheid
  • dell support

Minpunten

• duur
  • vingerafdruk gevoelig

ik heb nu bijna 2 weken mijn dell xps 15 en ben er heel tevreden mee. Helaas kwam mijn model aan met een gebarsten oplader hiermee in contact geweest dus krijg ik morgen mijn nieuwe lader binnen en hoef dan niet eens de oude retour te doen. En buiten de geweldige service van dell om is de laptop verder gewoon een geweldige allrounder alles wat je er van vraagt doet de aptop zonder probleem, en als je een configurtie neemt met een 97wh accu en 1080p scherm gaat de accu ook nog ongeveer tussen de 8 en 10 uur mee als je er filmpjes enzo mee kijkt. kort gezegd een geweldigen laptop en zeker zijn (hele) hoge prijs waard.

Heb jij ook een Dell XPS 15 9560-NGG9X?

Ik was zelf van plan een XPS 15 te halen, vanwege zijn 4k beeldscherm, maar ik had nog wat vraagjes over het toetsenbord (waarvan ik denk dat het dezelfde is als op de 13). Hoe is de travel en layout?
de layout en travel van het toetsenbord bevallen goed de layout is: Intern verlicht toetsenbord VS/Internationaal. de travel bevalt goed maar zal vooral als je van een oudere laptop komt wel even wennen zijn, maar bevalt mij nu na bijna 2 weken wel goed. En als je een dell xps 15 haalt zal de laptop en de support van dell zeker niet tegen vallen