Star Wars Battlefront II, Windows Review

Bart385 18 november 2017, 145 views Product gekocht

Star Wars Battlefront II, Windows

Mooie game met uitstekende graphics en uitstekend geluid. De variatie in tijden is ook erg mooi meegenomen.

Pluspunten

• Starfighter assault
  • Graphics
  • Geluid
  • Campaign
  • Walker assault
  • gevarieerde mappen
  • speelbaarheid
  • Geen pay to win (voorlopig)

Minpunten

• campaign was een beetje kort ( 5/6 uur)

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 5
*geschreven door een groot star wars fan*

Na de slechte reacties via reddit heb ik toch even getwijfeld of ik mijn pre-order zou annuleren. Toch heb ik dit niet gedaan en ik heb er tot nu toe nog geen spijt van gehad.

Het is een uitstekende game met mooi geluid en uitstekende graphics, iets waar ik aangenaam verrast mee was, is dat er een goed verhaal in de campaign zit met weer wat meer inkijk in het star wars universum.

Ook de multiplayer was een aangename verrassing door de starfighter assault ( waar ik niet goed in was in de vorige SWBF door de rare besturing) maar nu kon ik prima meespelen door de verbeterde besturing. De objectives in de game modes zijn ook erg goed en ook duidelijk en houden je ook het hele potje bezig.

De maps brengen je terug naar allemaal bekende locaties van de films zoals Endor en Kamino.

Het enige nadeel vindt ik de verbinding met de EA servers deze valt er vaak uit na een potje en dan moet ik weer zoeken naar een match. Dit is niet echt een heel groot probleem, meer iets waar ze over tijdje naar zouden moeten kijken om dit op te lossen.

Overal vindt ik dit een erg goede game en weinig tot geen verbeter puntjes.

Heb jij ook een Star Wars Battlefront II, Windows?