Noctua NF-F12 PWM Bruin, 120mm Review
Ik gebruik deze fans op een radiator en kan alleen maar aangeven dat ze precies doen wat je er van verwacht. Goede performance, zeer stil, vrij duur en een gruwelijk kleurtje.
Pluspunten
goede performance zeer stil
Minpunten
redelijk prijzig kleurstelling
Eindoordeel
De fans van Noctua staan bekend om hun hoge prestaties en betrouwbaarheid. Ik kan na ruim een jaar gebruik zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. De fans werken perfect op een radiator (dit is de versie geoptimaliseerd voor static pressure).
De fans zijn zeer stil in mijn case (NZXT S340) en zijn net niet zichtbaar in het venster, gelukkig, want zoals ook bekend is van Noctua is de kleurstelling niet de mooiste.
Eigenlijk het enige nadeel aan deze fans is de prijs. Ze zijn, ten tijde van het schrijven van deze review, ongeveer €20 per stuk en dat is heel wat om neer te leggen als je er twee of drie in je systeem wil. Gelukkig krijg je in ieder geval waar voor je geld!
De fans zijn zeer stil in mijn case (NZXT S340) en zijn net niet zichtbaar in het venster, gelukkig, want zoals ook bekend is van Noctua is de kleurstelling niet de mooiste.
Eigenlijk het enige nadeel aan deze fans is de prijs. Ze zijn, ten tijde van het schrijven van deze review, ongeveer €20 per stuk en dat is heel wat om neer te leggen als je er twee of drie in je systeem wil. Gelukkig krijg je in ieder geval waar voor je geld!
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Noctua NF-F12 PWM Bruin, 120mm?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Fijne fans inderdaad. Gelukkig zijn ze tegenwoordig verkrijgbaar in het zwart met gekleurde of zwarte hoekjes
(weet niet of specifiek deze versie ertussen zit).
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn