1 review

Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R

€ 101,48
Specificaties 16GB DDR4 @ 2.400MT/s, kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R Review

_GingerNinja 17 november 2017, 125 views Product gekocht

Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R

Zoals altijd doet dit geheugen van Corsair precies wat het moet doen. Prijs valt niets over te zeggen i.v.m de enorm schommelende prijzen van RAM geheugen in het algemeen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Low Profile

Minpunten

• geen

Stabiliteit Score: 5
Dit geheugen is, zoals ik verwacht van Corsair, zeer stabiel. Het draait bij mij nu iets meer dan een jaar zonder ooit een probleem op te leveren.

Het werkt in ieder systeem (zolang dat systeem DDR4 ondersteunt natuurlijk) en onder ieder besturingssysteem dat ik getest heb (Windows 7, 8, 8.1, 10, Mac OSX en verschillende Linux distibuties).

Ik heb zelf een voorkeur voor de low profile LPX serie geheugen aangezien je dan veel minder snel problemen hebt met grotere luchtkoeling en het feit dat de heatspreaders op ram over het algemeen weinig doen. (een heatspreader van twee cm hoog voegt niets toe).

Alles bij elkaar ben ik zeer te spreken over deze geheugenkit.

Heb jij ook een Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R?