Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi A1 64GB Zwart Review

DutchWalnut 17 november 2017, laatste update op 17 november 2017, 417 views

Xiaomi Mi A1 64GB Zwart (Product gekocht)

Dit is een prima product voor zijn prijs. Ik durf het alleen geen budget telefoon te noemen omdat deze smartphone het eigenlijk niet verdiend.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit Ratio
  • AndroidOne OS (Geen bloatware)
  • 2 Jaar updates rechtstreeks van Google
  • Dual SIM
  • 64Gb Intern geheugen, Uitbreidbaar met SD kaart
  • IR Blaster
  • USB-C (FastCharge)

Minpunten

• Lengte van het toestel
  • Toestel is glad
  • Geen SD kaart opslag mogelijk bij gebruik van beide SIM sloten
  • 12 Megapixel camera
  • Accu gaat net een dag mee
  • Geen NFC
  • Af en toe een zachte ruis bij dragen koptelefoon (zonder muziek)

De Xiaomi Mi A1 durf ik bijna niet een budget telefoon te noemen. Waar mijn oog vooral op is gevallen is de standaard besturingssysteem van Android.

Geen bloatware (software die je niet wil) is wel een pré.

Er is geen ROM meer nodig om je toestel hiervoor uit te kleden.

Voor ontwikkelaars is het toestel is simpel te unlocken en een root zit er zo op.
Dan is je telefoon voor alle gemakken voorzien.

Dit alles voor een mooi schappelijke prijs! Een echte aanrader.

Heb jij ook een Xiaomi Mi A1 64GB Zwart?

"2 Jaar updates rechtstreeks van Google" klopt (helaas) niet, het Xiaomi die de updates moet verzorgen, niet Google.
Oh, ik was in de veronderstelling dat Google dit zou verzorgen. Dank je voor de verheldering.