ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/ac

Specificaties Socket AM4 • Mini-ITX • AMD B350 chipset - Bekijk alle specificaties

ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/ac Review

SamuelRave 15 november 2017, laatste update op 15 november 2017, 203 views Product gekocht

ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/ac

Erg fijn mini-ITX moederbord, heb het icm een Ryzen 5 1600X en 16GB G.Skill RipJaws V 3000MHz. mijn ram staat niet in de QVL maar doet het gewoon op het XMP profiel. Het heeft een handige lay-out, die erg goed uitkomt met cable-management.

Pluspunten

• handige lay-out
  • optische audio uit
  • 6+2 VRM's
  • heatsink op 6 VRM's
  • Mooi (=persoonlijk, I know)
  • zeer stabiel

Minpunten

• Geen USB3.1 gen2

Layout Score: 5

Het heeft een handige lay-out, die erg goed uitkomt met cable-management.

Mijn Linux OS herkende alle hardware "out of the box".
Meest recente bios update heeft AGESA 1.0.0.6b ben daar zeer tevreden over, werkt zeer stabiel. Ook gaat het flashen van de bios erg eenvoudig.

IO backplate ziet er mooi uit.
Ik heb een AIO (waterkoeling) dus de 3 PWM fan headers komen goed uit, 1 voor de radiator fans (met splitter), 1 voor de pomp en 1 voor de case-fan.

Heb jij ook een ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/ac?

Het boord is uitgerust met 3*+2 phases. De 3 eerste phases zitten per 2 VRM's gekoppeld aan mekaar dus het is geen 6+2 phases. Als je heel precies kijkt is het in theorie wel 6+2 VRM's maar niet 6+2 phases ;)
Hey thnx voor de info! ik heb zelf dan ook niet het woord phases gebruikt. ik ga eens wat dieper in de materie verdiepen, weer er nog niet zoveel van.
Bedankt :)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple