1 review

Archos 80c Xenon Wit - Reviews

Specificaties 8" • 1280x800 (WXGA) • 16GB • Android 5.0 - Bekijk alle specificaties

Archos 80c Xenon Wit Review

ReggieNetNewbie 12 november 2017, 172 views Product gekocht

Archos 80c Xenon Wit

Na ongeveer 1 jaar is het apparaat uit zichzelf 'open gesprongen'.

Pluspunten

• formaat

Minpunten

• spontaan uit elkaar geknald na 1 jaar
  • accu na 10 maanden versleten

Na 13 maanden is het apparaat spontaan 'open gesprongen'. Ik zou een review van tenminste 100 woorden kunnen schrijven, maar ik denk dat deze foto genoeg zegt.

Heb jij ook een Archos 80c Xenon Wit?

Heb je garantie geclaimed?
Niet om jouw tablet goed te praten, maar wie weet gaat het om een incident. En dan is het nu vooral interessant hoe Archos met garantie omgaat.
De leverancier bleek inmiddels failliet. Bij Archos zelf heb ik het nog niet geprobeerd. Je reactie is terecht en ik zal Archos alsnog contacten. Als ze goed reageren, dan zal ik dat hier er bij schrijven.
Hebben ze nog gereageerd? Ben wel benieuwd hoe een budget-merk dit heeft afgehandeld. Ik hoop natuurlijk dat ze iets voor je konden betekenen!
Ze hebben niets van zich laten horen na herhaaldelijke verzoeken om een reactie. Inmiddels maar weer een Samsung gekocht.