Samsung Galaxy S8 Grijs Review

herbinator 9 november 2017, 194 views Product gekocht

Samsung Galaxy S8 Grijs

Telefoon zelf werkt prima maar beschadigd heel snel.

Pluspunten

• mooi toestel

Minpunten

• scherm heel snel beschadigd
  • mobiele internetverbinding

Telefoon zelf werkt prima. Wel vervelend is bixby die je blijkbaar te pas en onpas aanzet. Scherm beschadigd heel snel. Voel nu al beschadigingen in het glas. Gelukkig nog geen barsten dat is bij collega's wel anders. Laten vallen dan is het helemaal over. Als je dit soort hoge bedragen betaald mag je betere kwaliteit verwachten. Mijn oude S6 2 jaar zonder problemen gebruikt. Voor mijn gevoel ook slechtere internet verbinding als ik onderweg ben. Googlemaps/traffic valt regelmatig weg

Heb jij ook een Samsung Galaxy S8 Grijs?

Meer advertenties