Seagate Backup Plus Slim 1TB Blauw

Specificaties 1TB 2.5" HDD met USB 3.1 - Bekijk alle specificaties

Seagate Backup Plus Slim 1TB Blauw Review

DePemco 8 november 2017, 233 views Product gekocht

Seagate Backup Plus Slim 1TB Blauw

Erg fijne externe HDD, na hem 4 jaar gebruikt te hebben maakt hij nog geen rare geluidjes.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Mooie, strakke behuizing

Minpunten

• Bug bij formatteren
  • Korte kabel

Mobiliteit Score: 5
Ik gebruik deze externe HDD voor de opslag van documenten en bestanden voor mijn opleiding. Ik heb hem nu ongeveer 4 jaar.

Er is wel een kleine bug bij het formatteren van de harde schijf in Windows 10. Dit loopt soms vast tijdens het formatteren. Dan moet de computer opnieuw worden opgestart om het nog eens te proberen.

Heb jij ook een Seagate Backup Plus Slim 1TB Blauw?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies