Apple iPad Air 2 Wi-Fi 32GB Grijs Review

RemcoB055 8 november 2017, 85 views Product gekocht

Apple iPad Air 2 Wi-Fi 32GB Grijs

Dit is een fijn-te-gebruiken, betrouwbare en goed uitziende tablet van kwaliteit.

Pluspunten

• Touch-ID
  • Snelheid
  • Erg dun
  • Accuduur

Minpunten

• Vingerafdrukgevoelig scherm

Ik heb deze iPad gekocht in de periode dat de iPad (2017) ook al te koop was. Ik heb de iPad Air 2 gekozen omdat het scherm beter is dan de iPad (2017).

De iPad ziet er mooi uit en is erg snel.

Ik gebruik de iPad om notities te maken bij hoorcolleges, wat erg fijn werkt. Ik heb er een toetsenbord-accessoire bij om het typen wat makkelijker te maken, maar het toetsenbord van de iPad is zelf ook goed te gebruiken.

De accu gaat erg lang mee, ik laad de iPad ongeveer één keer in de vier dagen op.

Wat ik zelf wel irritant vind is dat het scherm erg snel onder de vingerafdrukken zit.

Heb jij ook een Apple iPad Air 2 Wi-Fi 32GB Grijs?