Asus MATRIX-R9290X-P-4GD5 Review

Bubblespaiky 8 november 2017, 70 views Product gekocht

Asus MATRIX-R9290X-P-4GD5

Ik vind het zelf een geweldige videokaart. Al mijn games(PUBG, LoL, DotA, WoW, BnS, Rocket League, BF1 en Rust) kan hij aan, nog nooit een probleem gehad pas na 2 jaar dat soms mijn 2nd scherm zwart word en dan is het weg na een paar seconden.

Pluspunten

• kan nog getweaked worden
  • uiterlijk
  • performance
  • makkelijk te gebruiken
  • game ready option(sluit alle onnodige programma's af)
  • factory overclocked(wat ik leuk vind)
  • goede software
  • multimonitor

Minpunten

• Moeilijk te OC'en
  • stroomverbruik
  • warmte
  • gameready sluit soms iets teveel en dan word je windows aero effects afgezet
  • enorme kaart

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Aangezien de videokaart overclockbaar is verwacht je ook dat je het ook kunt overclocken. De kaart is van zichzelf al overgeclocked in factory settings, wat leuk is om al te hebben maar als je dus iets meer Volt door LN2 mode toelaat dan beginnen de limiters actief te gaan en downclocked hij dan ook snell. je zult 1150MHz halen met 1.3Volt maar na dat word de kaart onstabiel. voor memory zul je eindigen op 6500MHz naar mijn verwachtingen.

Deze kaart is niet voor de normale gebruiker. De prijs ligt inderdaad hoog maar dat kun je verwachte van deze kaart( nu gaat de prijs ervan wel omlaag maar ik heb het hier over toen hij op de markt kwam). Als je dit als normale klant koopt gooi je een hoop geld weg voor een optie die je niet zult gebruiken.

Voor wat de kaart is, ik vind hem zelf perfect, het design, lage geluid en het feit dat het gewoon een pro-overclocking kaart is.

Heb jij ook een Asus MATRIX-R9290X-P-4GD5?