Specificaties WiFi, 1TB - Bekijk alle specificaties

LaCie LaCinema Black Record 1TB Review

RogiervENewbie 1 februari 2010, laatste update op 1 februari 2010, 376 views

LaCie LaCinema Black Record 1TB

Pluspunten

• Design
  • Lijst met opties

Minpunten

• Gebruiksgemak
  • Opties op papier omzetten in werkende opties

Koop dit apparaat enkel indien je het leuk vindt om er een paar weekenden mee bezig te zijn en indien je handig bent met IT producten. De lijst met mogelijkheden is oneindig echter ik worstel nu al 3 maanden om het apparaat volledig aan de praat te krijgen. Koppeling met internet, USB apparaten en laptop is geen enkel probleem. Maar wil je hem gebruiken in samenwerking met je TV en om een DVD via je laptop af te spelen, maak dan je borst maar nat! Van de Helpdesk van LaCie hoef je niets te verwachten. Die sturen je af en toe een e-mail die geen antwoord geeft op je vraag, wat erin resulteert dat ik er na 3 maanden een mooie harddisk bij heb van 1TB, maar nog nooit een TV programma heb op kunnen nemen of een DVD via mijn laptop af heb kunnen spelen. Ook voor de zaken die je aan de praat krijgt is het gebruiksgemak ver te zoeken. Als je er zelf achter bent heb je al een flinke berg beklommen, probeer daarna maar is aan je vriendin uit te leggen hoe ze haar foto's kan gaan bekijken :-) Dus gelikt apparaat, maar voor de echte liefhebber die veel verstand heeft van IT.

• Panasonic

Heb jij ook een LaCie LaCinema Black Record 1TB?