Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zilver

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zilver Review

Stitch15 6 november 2017, 926 views Product gekocht

Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zilver

Telefoon functioneert zoals verwacht: niet altijd even snel. Maar de bouwkwaliteit en stock Android maken dat meer dan goed.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Stock Android
  • Voor niet al teveel eisende gebruiker prima
  • Bij niet al te intensief gebruik is 1 dag op een lading makkelijk haalbaar

Minpunten

• Camera is niet geweldig
  • Apps openen soms wat traag
  • Telefoon reageert soms met wat vertraging

Na een paar jaar iOS weer terug naar Android, wat een verademing....de Nokia 6 gekozen na lang twijfelen over de Nokia 5, maar gezien de geringe meerprijs toch voor de 6 gekozen. Wat mij betreft kan op dit moment geen telefoon tippen aan het gevoel wat deze telefoon je geeft als je m vast hebt: voelt als 1 bonk kwaliteit! Vooral de achterkant voelt lekker aan...
De snelheid is wat ik vooraf had verwacht: voldoende,maar niet meer dan dat. Soms duurt het even (paar seconden) voordat apps openen. Ook bv Facebook is soms wat haperend bij het scrollen. Maar voor alledaags gebruik verder prima (ik ben ook geen "power user".
De camera presteert voldoende, maar heeft soms wat tijd nodig om te focussen. Het scherm is meer dan prima en lekker scherp. De vingerafdruk scanner werkt over het algemeen lekker vlot, unlocken gaat meestal erg snel.

Ik heb kort een Huwaei P10 Lite gebruikt en wat mij vooral opvalt is dat NFC op de Nokia wat trager is. Betalen in een winkel duurt langer dan op de Huawei (zowel met ING als met ABN).
Conclusie: voor deze prijs een in mijn ogen heerlijk toestel met snelle updates, stock Android, prima scherm. Helaas niet altijd even snel.

Heb jij ook een Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zilver?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden