Tweakers zegt: 8,5

Apple iPhone 7 32GB Zwart

Apple iPhone 7 32GB Zwart Review

DePemco 6 november 2017, 220 views Product gekocht

Apple iPhone 7 32GB Zwart

Dit is een fijn-te-gebruiken, betrouwbare en goed uitziende telefoon van kwaliteit voor een niet al te hoge prijs.

Pluspunten

• Prijs (ten opzichte van andere high end telefoons)
  • Touch-button fijner dan ik dacht
  • Waterdicht
  • Camera

Minpunten

• Geen 3.5mm Jack-aansluiting
  • Geen dubbele camera, zoals bij de Plus-variant

Ik ben overgestapt van de iPhone 6S Plus naar de iPhone 7. Dit omdat ik mij ging ergeren aan de grootte van de Plus-variant. De iPhone 7 is precies groot genoeg. Ik heb ook gekeken naar de iPhone 8, maar die ligt toch bijna 200 euro van de iPhone 7 vandaan en dat vind ik het niet waard.

Ik merk dat de snelheid hoger ligt op de iPhone 7, ook al had ik daar niet veel last van bij de 6S Plus. De kwaliteit van de camera is zeker verbeterd, maar ik vind het wel erg jammer dat de iPhone 7 (en iPhone 8) geen dubbele camera hebben gekregen.

Ook vind ik het fijn dat de telefoon waterdicht is, omdat ik mij nu geen zorgen meer hoef te maken wanneer ik bijvoorbeeld in de regen fiets.

Wat ik ook wel jammer vind is dat er geen 3.5mm Jack-aansluiting is voor een headset. Dit omdat ik vaak 's nachts in bed lig met de telefoon aan de oplader en met muziek op en mijn oortjes in.

Verder vind ik dat iOS 11 nog veel bugs heeft. Ondanks dat is deze iOS wel erg fijn in gebruik, zoals ik gewend ben van Apple.

Al met al ben ik erg tevreden met deze telefoon.

Heb jij ook een Apple iPhone 7 32GB Zwart?

Meer advertenties

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden