1 review

Specificaties Draad(loze) binnencamera - Bekijk alle specificaties

Axis M1045-LW Review

bregweb 6 november 2017, 142 views Product gekocht

Axis M1045-LW

Zocht een opvolger voor de M1013, aangezien deze EoL is. Volgens Axis is dat de M1045 geworden. Helaas is deze camera 2x zo duur en de enige winst is de resolutie, van 800x600 naar 1920x1080. Het montagesysteem is ook gewijzigd tov de M1013.

Pluspunten

• resolutie

Minpunten

• prijs
  • accessoires (montage)

Kwaliteit Score: 4
Ik ben in het bezit van een aantal M1013s en ben daar qua prijs/prestatie zeer tevreden over. Helaas is dit model EoL en is de M1045 de opvolger volgens Axis. De resolutie is mooi omhoog gegaan van 800x600 naar 1920x1080 en er is nu een WiFi optie toegevoegd. Kwaliteit en gebruiksgemak zijn zoals altijd bij Axis goed, maar ik struikel enorm over de prijs. Even grof gesteld van 150 € naar 250 €.

Ook het montagesysteem is gewijzigd. Bij de M1013 werd keurig een montagesysteem meegeleverd, bij de M1045 moet ik die er los bijkopen voor 20 €. helaas is het montagesysteem van de M1031 niet te gebruiken voor de M1045.

Kortom, het zal best een betere camera zijn, maar het is eerder een verkapte prijsverhoging dan een waardige opvolger.

Heb jij ook een Axis M1045-LW?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden