Call of Duty: WWII, Windows Review

Derpian 6 november 2017, laatste update op 6 november 2017, 754 views Product gekocht

Call of Duty: WWII, Windows

COD WW2: verwachtingen waargemaakt, wel problemen.

Pluspunten

• Beeld en Geluid zijn heel erg ziek!
  • Veel content
  • Campaign is solid!
  • Nostalgie naar vorige WW2 setting titels
  • Eindelijk een goede PC port!

Minpunten

• Deaths in MP lijken heel erg dubieus, Hit detection
  • Nu al hackers helaas
  • Sommige spelers...
  • PC populatie (speel deze game op console!!!)
  • Geen dedicated servers

Gameplay Score: 3
Beeld Score: 4
Geluid Score: 5
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 4
COD WW2, toen ik al vernam dat de volgende Call Of Duty weer zich in de 2e wereld oorlog setting afspeelde was ik al verkocht.

Als PC gamer wordt het natuurlijk wel wat spannender, omdat op PC de populatie van een COD game wel heel erg tegenviel de afgelopen jaren (en terecht!)

Bij de voorgaande COD games waren de PC poorten niet bepaald goed, dit had natuurlijk ook wel te maken met de kwaliteit van je eigen rig en iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen met titels. Zoals BO3 en IW, alhoewel IW nog wel redelijk te doen was, was BO3 een totale flop voor mij. Een voorbeeld kan ik ook geven aan de muis movement, op één of andere manier is het niet accuraat en niet fijn om met een muis te richten. Bij COD WW2 valt dit enigzins nog mee, wat de gameplay betreft is het prima te doen.

Het beeld en geluid in de game zijn vrijwel enorm plesant, voornamelijk de geluiden zijn identiek (neem het reload geluid van de M1 garand.)

De snelheid van de game is best langzaam, maar dit kun je natuurlijk helemaal zelf bepalen met de juiste devision en de basic training die je instelt. Waar ik mij wel heel erg bij erger is de hit detection en/of laggy servers. Elke death lijkt complete onzin en/of heel erg dubieus. Het lijkt wel alsof ze je eerder kunnen zien i.v.m. internet connecties, ook kun je vrijwel niet jezelf verdedigen om nog net door een stuk staal gekilled te worden omdat je er nog net door kan schieten.

Voor de rest zijn sommige spelers heel erg hinderlijk met de manier waarop ze de MP spelen; campen, snipen, headglitchen ect... Maar dit zijn natuurlijk standaard factoren die in een COD niet meer te ontwijken zijn, daar moet je maar mee leven.

De headquarters vind ik een hele mooie interresante toevoeging, je voelt je nog net wat meer socialer en op je plek in de game. Wel natuurlijk een beetje hetzelfde idee van Destiny, maar daar heb ik geen bezwaar tegen. Ook zijn de challenges en contracts heel erg fijn om toch nog een doel te hebben om extra weapon variants te verkrijgen, zo hoef je ook geen mictotransactions te kopen om dingen te unlocken!

Campaign was epic!
Ik geef niet echt veel om zombies..

Ik geef de game een 7/10...

- Derpian

Heb jij ook een Call of Duty: WWII, Windows?

Vraag & Aanbod