Packard Bell dot m/u.NL/325 Review

mouse86 31 januari 2010, laatste update op 31 januari 2010, 1.141 views

Packard Bell dot m/u.NL/325

Pluspunten

• Zie bovenstaande tekst.
  • Standaard windows 7 x64 zit erop. Keuze voor NL of Engels

Minpunten

• De extra programma's die meegeleverd worden bij een frisse installatie (google toolbar, office, MSN gerelateerde progjes, vele "games", etc etc. Maar dit kan natuurlijk handmatig ge-deinstalleerd worden.

Even lekker simpel een korte tekst over mijn ervaring met deze laptop.

Heb hiervoor een asus 1000he gehad. Deze Packard Bell vind ik een stuk prettiger omdat:
  • *Het touchpad lekker groot is en waarbij je zeer soepel eroverheen glijdt. ook de knoppen van de muis op touchpad zijn heerlijk, je hoeft niet hard te drukken
  • *het scherm is ideaal, 11 inch en heeft een praktische resolutie
  • *voor indicatie van WiFi/bluetooth/harddisk etc. branden de LED's op een lekker klein, maar ruim voldoende vermogen. Bij de asus vond ik ze veels te fel. Dit zorgt voor problemen als je in de nacht nog even wilt werken op de laptop, de lampjes bij de asus verblindde mij toen.
  • *Toetsenbord is lekker groot, komt overeen met een normaal toetsenbord
  • *batterij duur is acceptabel. Ongeveer 5 uur bij normaal gebruik
  • *deze celeron processor is duidelijk sneller dan de atom van de asus
  • *heeft HDMI / VGA Ún optische uitgangen (ideaal!!)
  • *ook een multifunctionele kaarlezer zit erbij, ideaal voor op vakantie icm je fototoetsel
  • *standaard 2gb werkgeheugen
Persoonlijk ben ik altijd erg terughoudend geweest met Packard Bell omdat ik vele negatieve verhalen hierover heb gehoord. Echter heb ik het toch geprobeerd omdat dit de enige laptop was op dit moment die voldeed aan al mijn eisen + prijs. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Hij ziet er mooi uit en doet waarvoor ik hem nodig heb: foto's / films bekijken op vakantie en wat klein werk in de trein.

Heb jij ook een Packard Bell dot m/u.NL/325?