Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Air Review

TrySpace 4 november 2017, laatste update op 4 november 2017, 97 views Product gekocht

Logitech MX Air

10 jaar later nog steeds elke dag gebruikt, batterij gaat nog steeds zo'n 5 a 6 uur mee. Het is ideaal voor een TV + computer op de bank hangen combi, terwijl je nog steeds kan browsen. Niet geschikt voor gamen in de lucht, of plat, maar hoeft ook niet.

Pluspunten

• Floating scroll-"wiel" is erg prettig te gebruiken
  • In de lucht werkt perfect, als je er eenmaal aan gewend bent.
  • Ideal voor TV+PC combi

Minpunten

• Onderste functieknoppen in het midden hebben een beetje lastig te bereiken positie

Ik heb dit ding zo'n 10 jaar geleden aangeschaft en gebruik 'm tot de dag van vandaag, en de batterij gaat nog steeds zo'n 5 a 6 uur mee. Ik vrees de dag dat hij stuk gaat, want hij wordt nergens meer vekocht. Hopelijk komt Logitech ooit met een nieuwe versie.

10 jaar later is wel het metalische plastic verf laagje versleten en is het praktisch wit aan de onderkant, maar ik sta nog steeds versteld dat het ding, en de batterij het nog steeds uithouden.

Het is ideaal voor een TV + computer op de bank hangen combi, terwijl je nog steeds kan browsen. Ik heb tot nu toe nog steeds geen alternatief gevonden voor dit apparaat, wat me verbaast, als bijvoorbeeld kijkt naar de magic remote van LG (of de wii-mote) zou je toch zeggen dat er een markt voor is.

Niet geschikt voor gamen in de lucht, of plat op tafel, maar dat hoeft ook niet, en ik gebruik 'm daar ook nooit voor. Het heeft een volume controle knop, maar die blijft soms softwarematig hangen, of is traag om te starten, dus die gebruik ik nauwelijks

Maar het ding heeft er al tijden voor gezorgd dat ik niet perse aan mijn bureau op een stoel hoef te zitten, maar lekker kan hangen op de bank, terwijl ik wel muisdingen kan doen. Dat in combinatie met een draadloos toetsenbord met volumecontrole, of een klein remote toetsenbord dingetje, is dit echt ideaal voor youtuben of achterovergezakt lezen.

Heb jij ook een Logitech MX Air?

Dank voor deze review, tof dat 'ie het zo lang volhoudt!

(Ik hoop dat mensen niet té enthousiast worden, hij is al een tijdje niet mee te koop ;))