Philips SHB7150 (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHB7150 (Zwart) Review

Tman11S 3 november 2017, 165 views Product gekocht

Philips SHB7150 (Zwart)

Ik heb deze hoofdtelefoon nu een dikke drie jaar en hij doet het nog steeds prima. De geluidskwaliteit is prachtig en overtreft de gemiddelde gaming headset, dus daar is hij ook prima voor te gebruiken. Ook draadloze functie werkt makkelijk en goed, alleen jammer van het piepje in de achtergrond.

Pluspunten

• Hoge geluidskwaliteit
  • Duurzaam
  • Stijlvol genoeg
  • Draadloos en bedraad
  • Volledige bediening op rechter oor

Minpunten

• Piepgeluid bij draadloos wanneer er geen geluid is

Ik heb deze hoofdtelefoon nu 3 jaar in gebruik en hij werkt nog steeds perfect.
Ik heb pas de laatste maand last gehad van stukken leer die loskomen van de oorschelpen en het hoofdstuk, maar dat is normaal na 3 jaar dagelijks gebruik.
De geluidskwaliteit is opmerkelijk hoog voor zijn prijsklasse en het jaar waarin hij gelanceerd werd, het is ook daarom dat hij vandaag nog verkocht wordt.

De draadloze functie werkt erg vlot, lees 10 minuutjes de gebruiksaanwijzing en je weet hoe alle knoppen werken. Het enige nadeel is dat wanneer je hem op hebt en er even geen geluid is, je een zacht pieptoontje hoort in de achtergrond. Dit is niet als je hem bedraad gebruikt.

De batterij is naar mijn mening beter dan omschreven wordt, ik hoef hem maar 1 keer per week op te laden en ik gebruik hem dagelijks. Als hij op kabel zit verbruikt hij zijn accu niet. Een minpuntje bij de batterij is dat je hem niet kan gebruiken terwijl je hem oplaad.

Mijn conclusie:
ik ben een pc gamer en stream graag films of series en ik kan je vertellen dat dit veruit de beste hoofdtelefoon is die ik al heb gebruikt.
Voor gaming is hij gerust bruikbaar, maar daar doet hij een beetje onder door het gebrek aan een digitale soundcard en 5.1 of 7.1 funcites.
Om muziek te luisteren of te streamen is hij perfect.
De kwaliteit van het geluid is beter dan nieuwste topmodellen van bijvoorbeeld logitech G en is even goed als de beats pro van 400$.
Dus als je zoekt naar een goede hoofdtelefoon voor een redelijke prijs, zoek dan niet verder want iets beters zal je niet vinden.

Heb jij ook een Philips SHB7150 (Zwart)?