Asus ROG G752VY-GC174T

Niet beschikbaar
Specificaties 17,3" • 1920x1080 • 1,512TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus ROG G752VY-GC174T Review

Tweakertje78Newbie 3 november 2017, laatste update op 3 november 2017, 342 views Product gekocht

Asus ROG G752VY-GC174T

Niet doen! Mooie en goede prestaties, maar erg scherpe rand bij de pols. Snijd in de huid. Accuduur gewoon slecht te noemen, en helaas al 2x terug gestuurd in verband met ernstige hardware problemen.

Pluspunten

• Grafisch zeer goed

Minpunten

• Zeer zwaar
  • Scherpe rand bij de pols, slecht design
  • Accu gaat max 30 minuten mee
  • Wordt extreem heet
  • Al 2 x terug gestuurd in verband met smelten van het moederboard.

Ik heb na lang overwegen er tochmaar voor gekozen een zeer dure (en daardoor in verwachting ook goede) Asus laptop te kopen. Helaas kwam ik er na 10 dagen al achter dat de batterij niet verder dan 80% werd geladen. Ik ben toch niet gek vondt het echter niet nodig de laptop te vervangen, en ik mocht hem achter laten zodat zij hem voor mij zouden opsturen.

Aangezien ik inderdaad niet gek ben heb ik zelf maar contact gezocht met Asus en de laptop werd keurig netjes bij mij thuis afgehaald, en na 18 dagen weer terug gebracht.
Ik was weer helemaal blij, en ging er van uit dat het probleem was verholpen.

Na ongeveer 4 maanden lag de laptop uitgeschakeld (en niet aan de stroom) op de bank, voelde ik de hitte er af stalen en rook ik verbrand plastiek.

Ik heb de laptop direct open gemaakt en op zijn kant op de tegels gezet, met de angst dat hij anders de bank in de fik zou laten vliegen. (ja, zo heet was die) of zou ontploffen. (ik heb ook een Samsung ;) )
Ook heb ik direct contact met Asus gezocht. Deze vonden het een vreemd verhaal, en ik mocht hem weer opsturen.

Na ongeveer 4 uur was de laptop afgekoeld, en kon ik hem in de doos terug stoppen.
Aangemeld voor reparatie, en weer laten ophalen.

Nu zijn we 4 weken verder, en na de nodige telefoontjes (welke erg netjes en vriendelijk worden afgehandeld) hoor ik dat het gehele binnenwerk is versmolten, en alles ondertussen al meerdere malen is vervangen.

Ik moet helaas nog een week geduld hebben voordat mij een alternatief word aangeboden. Ik ben erg benieuwd waar ze mee komen.

Heb jij ook een Asus ROG G752VY-GC174T?

game laptops zijn helaas de slechte uitvinding ooit, ik had een asus rog gl552vw cn273t en die werd rond de 90 graden. zelfs na een zelf geprinte koelstandaard(die speciaal was ontworpen voor die laptop) eronder te hebben gezet werd hij rond de 80 graden.