Specificaties Robot-stofzuiger 130 minuten batterijduur - Bekijk alle specificaties

Philips SmartPro Compact FC8776 Review

littlefish 2 november 2017, laatste update op 2 november 2017, 820 views Product gekocht

Philips SmartPro Compact FC8776

Pas een paar dagen in gebruik, ben onder de indruk. Koopcriterium toch de hoogte. Door de docking-stationsensor net 4-5 mm hoger dan 6 cm. Gebruikersvriendelijk, redelijk rustig, afstandbediening, ziet er gelikt uit, uitwasbaarfilter, extra filter, anti-val (trap)sensor (werkt goed, maar neem geen risico), gaat probleemloos over drempels in laminaat.

Pluspunten

• Manier van schoonmaken in te stellen
  • afstandbediening
  • mooie prijs
  • zuigt goed
  • geeft aan wanneer vuilcontainer vol is
  • zuigt probleemloos een grote kamer, hal, berging en keuken
  • automatische 24-uur start of als de stofzuiger is opgeladen

Minpunten

• "Kunstofachtig"
  • niet geschikt voor hoogpolig tapijt
  • Trapval sensoren moet je bij elke trap testen, je weet het nooit zeker al naar gelang de omstandigheden (lichtval,verloop vloerbedekking)
  • automatische start op een verdieping is i.v.m. de trap toch een klein risico

Energieverbruik Score: 4
Vuilcontainer beetje klein (komt door hoogte), vuilcontainer deksel is lastig open te maken.
Samen met de uitstekende service en garantie van Philips (apparaat wel registreren) is dit een zeer nuttige huishoudhulp voor een mooie prijs.

Heb jij ook een Philips SmartPro Compact FC8776?

Die van mij is gisteren gearriveerd! Eerste indruk is zeer positief, stofzuigt de hoeken, onder de kast, sofa, ...
Alleen neemt hij zijn tijd wel om het oplaadstation terug te vinden, eerst een halve minuut rondjes draaien vooraleer hij naar huis rijdt :P Moet wel de handleiding nog lezen, dus over de verschillende opties en stofzuigpatronen kan ik nog niet veel zeggen. Mijn woonkamer is zo'n 50m2 met laminaat en weinig obstakels, daarom leek me een robotje ideaal.