Asus A8R-MVP Review

bag pipeNewbie 4 december 2005, 450 views

Asus A8R-MVP

Pluspunten

• Prima bord met goede lay out
  • pasiefe koeling chipset
  • goede sata controller

Minpunten

• kan er geen bedenken

Layout Score: 4
Volgens mij een van de eerste bordjes gekocht die momenteel in nederland verkrijgbaar zijn.
Eigenlijk gekocht omdat mijn a8n-sli deluxe gemod. word, en ik zodoende een ander bordje moest hebben.
Deze aangeschaft vanwege de positieve reviews, en ik moet zeggen dat het een probleemloos bord is.
Zonder problemen gemonteerd en geinstalleerd, ingebouwd met 2 sata 2 schijven van WD en 1024 Mb geheugen met een athlon 64 4000.
Snelheid is prima en ook de sata controller van ULI doet uitstekend zijn werk, ik kan weinig verschil merken met de A8N-sli deluxe.
Ik moet zeggen dat ik de A8N-SLI de luxe aangeschaft heb voor de extra's, maar in de praktijk gebruik je veel van die extra's nooit.
De A8R-MVP is gewoon een lekker basic bord met voldoende usb, firewire en andere poorten.
De ADI Soundmax AD 1986 geluidskaart geeft ook een prima geluid.

Heb jij ook een Asus A8R-MVP?

Waar heb je hem gehaald? Ik ben van plan een nieuw systeem te kopen op basis van dit moederbord, maar deze blijkt nergens in voorraad te zijn.
Ik ben ook benieuwd waar je hem gehaald hebt. Zercom had er een paar op voorraad maar verder volgens mij nog niemand in NL...
joo pijp-zak, zo te lezen is dit een tijdelijke oplossing voor je. wat als je eigen ge-mod. mobo weer terug is? deze asus crossfire gaat dan de tweedehands markt op? zo ja, informeer mij dan eens. zit te springen!