HP Pavilion Power 15-cb091nd

Niet beschikbaar
Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion Power 15-cb091nd Review

EW2Newbie 1 november 2017, 1.722 views Product gekocht

HP Pavilion Power 15-cb091nd

Goede bouwqualiteit, goede specificaties. Maar wat een problemen...

Pluspunten

• Behuizing is goed
  • Goede prijs/specificatie verhouding
  • voelt fijn aan
  • Erg snel
  • Mooi scherm
  • Batterijduur
  • Oplaad tijd

Minpunten

• Trackpad rammelt
  • Qualiteit toetsenbord
  • Wordt warm rechts onder zware belasting

Goede bouwqualiteit, goede specificaties. Maar wat een problemen... Al 2x na een windows update opnieuw moeten installeren. Dit typ ik vanaf m'n oude laptop, omdat, je raad het niet, het toetsenbord in de HP er mee is gestopt. Ik snap nu waarom HP een laptop kan aanbieden met deze specificaties en aluminium behuizing voor zo'n goede prijs, ze besteden geen euro aan alles behalve het uiterlijk en de hardware. Ik denk niet dat ik dezelfde laptop nog eens zou kopen. Ik ben niet de enige met deze problemen heb ik gezien op verschillende forums, maar manieren om zelf de problemen op te lossen zijn slecht te verkrijgen. Dit verwachtte ik niet toen ik een laptop van bijna 1300 euro kocht...

Heb jij ook een HP Pavilion Power 15-cb091nd?

Wanneer heb je het gekocht? Er is een 30 dagen doa-regeling (althans in mijn tijd bij de helpdesk). En anders ter reparatie aanbieden via de verkoper of in overleg direct met HP.
Bedankt voor je reactie!

Ik heb de laptop helaas al langer dan 30 dagen geleden gekocht, ik neem vanmiddag contact op met de verkoper. Vanuit Coolblue krijg ik sowieso al 2 jaar garantie, dus hij zal wel gerepareerd worden. Ik heb wel gelezen dat de kans groot is dat het probleem weer terug komt. We gaan het zien en ik zal mijn ervaringen met de hulp delen wanneer ik tijd heb!