Specificaties 5" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Cat S41 Zwart Review

GB_gaming101 1 november 2017, laatste update op 1 november 2017, 117 views

Cat S41 Zwart (Product gekocht)

Geweldige telefoon voor de gemiddelde bouwvakker. Niet geweldig snel maar voor dagelijks gebruik perfect. natuurlijk is het ook een voordeel dat hij natuurlijk tegen een stootje kan. ook is het belangrijk om te weten dat hij echt een mega grote accus heeft lees meer in de uitgebreide review.

Pluspunten

• Grote accu
  • Robuust
  • Kan tegen een stootje
  • Redelijke specificaties voor de prijs
  • Weinig bloatware
  • Foto kwaliteit is redelijk
  • Makkelijk schoon te maken (namelijk onderwater houden)
  • Powerbank functie

Minpunten

• Lomp formaat
  • fysieke knoppen ipv touch knoppen
  • geen vingerscan
  • Redelijke hoge prijs

Korte introductie

Hallo ik ben Max en ik ben 18 jaar oud.
Ik studeer applicatie en mediaontwikkeling aan het ROC ter AA in Helmond.
Ik werk als magazijn medewerker bij een evenement bedrijf (Purple group). iedereen die ooit iets met evenmenten/festivals heeft gedaan weet dat het geen licht werk is dus een stevige telefoon is van belang.
Ik schijf niet heel vaak een review maar ga het toch proberen. Hoe ik normaal een review schrijf is als volgt. ik noem een stuk of 10 plus/min punten en daaronder zet ik een conclusie. Deze manier van een review lezen/schrijven vind ik het fijnst. Als er opmerking zijn hoor ik het graag zodat ik daarvan kan leren.
Pluspunten
- De accu van deze telefoon was voor mij het grootste pluspunt. Aangezien ik soms werkdagen maak van meer dan 12 uur is een grote accu van belang. Als ik een volledige dag heb gewerkt is meestal mijn telefoon nog op ruim 40% in vergelijking van andere collega's die op de helft van de dag de telefoon moeten opladen via een powerbank of hem in de auto aan de lader moeten leggen.
- Robuust Als je CAT hoort denk je meestal aan de grote bulldozers die je soms wel ziet bij goldrush en natuurlijk verwacht je dan dat de telefoons even stevig zijn als die machines. Natuurlijk zijn de telefoons even robuust je kan volgens mij bijna alles met die telefoon doen zonder dat hij kapot gaat. hij voelt super stevig in je hand en het lijkt of het design team alleen maar dacht aan efficiŽntie van de telefoon.
- Specificaties De spesificaties zijn niet de laagste maar natuurlijk ook niet de hoogste het is ook geen telefoon van 700+ euro. en natuurlijk is het ook niet nodig om top notch componenten erin te doen aangezien deze telefoon toch alleen gebruikt wordt in de bouw en niet voor ICT belangstellende.
- Camera De camera is voor mij een heel belangrijk punt op een telefoon. ik heb deze camera nu redelijk uitgetest. En ben op een conclusie gekomen dat hij niet optimaal is maar ook niet de slechtste ooit. Ik kan er helaas geen semi-professionele fotos mee maken maar ik kan er toch redelijke fotos mee maken voor persoonlijk gebruik.
- Powerbank Functie Een leuke functie van deze telefoon is dat je hem kan gebruiken als powerbank voor andere telefoons/apparaten. Het is ook geweldig dat je een limiet aan die functie kan geven. Je kan dus aangeven dat hij jou telefoon tot bijvoorbeeld 20% leeg laad en daarna ophoudt met het opladen van het ander apparaat.
Nadelen
- Formaat Als ik heel eerlijk ben vind ik de telefoon eigenlijk een stapje te groot. hij past net wel/niet in je broekzak dus als je iets wilt oppakken zit hij wel in de weg.
- Mist vingerscan Aangezien tegenwoordig het een standaard is geworden dat een telefoon een vingerscanner heeft. vind ik het jammer dat deze telefoon dat niet heeft. natuurlijk is het logisch dat hij het niet heeft maar dan toch. het is wel de standaard geworden.
Het is een telefoon waar ik de komende 2 jaar echt wel mee vooruit kan. en dat houdt hij ook zeker wel vol. Als je een telefoon zoekt die tegen een stootje kan en een grote accu heeft dan is deze telefoon echt iets voor jou.
als er nog vragen zijn hoor ik het wel en ik sta natuurlijk open voor comment voor verbeteringen.

Heb jij ook een Cat S41 Zwart?