Specificaties 2-bay NAS met 1TB opslag - Bekijk alle specificaties

Iomega StorCenter ix2-200 1TB Review

seansan 28 januari 2010, 1.739 views

Iomega StorCenter ix2-200 1TB

Pluspunten

• Is klein en heeft direct 2 RAID disks meegeleverd (hoef je dus niet los te kopen); ik dacht dé ideale oplossing

Minpunten

• Server is na een bepaalde tijd onbereikbaar (overkwam mij). ik ben benieuwd naar andere reacties.

Features Score: 3
(een korte review)

Ik heb zojuist voor de 2e keer een Iomega storcenter ix2-200 (nieuwe versie) gekocht/geruild.

De server is makkelijk te configureren en snel gevonden op het netwerk met de meegeleverde software. Groot nadeel vind ik dat de server blijkbaar en schijnbaar bij anderen ook de netwerk verbinding binnen een windows netwerk (CIFS/SMB) kwijtraakt en dat de server dan onbereikbaar wordt. Enige remedie is dan een hard reboot. Dit is nu 2 keer voorgekomen .... en ik word er niet echt happy van.

Zie deze link voor meer informatie: http://www.iomegasupportf...bb2/viewtopic.php?t=29086

en hier het gehele forum, zoek even op ix2-200: http://www.iomegasupportforums.com/phpbb2/viewforum.php?f=4

groeten

• Sitecom 300n X2
  • Windows XP

Heb jij ook een Iomega StorCenter ix2-200 1TB?