Toshiba Satellite C850-1F1 Review

BrookNeeseNewbie 25 oktober 2017, laatste update op 26 oktober 2017, 138 views

Toshiba Satellite C850-1F1 (Product gekregen)

Dit is een stuk stront dat nog geen 20 euro waard is.

Pluspunten

• Makkelijk te hackintoshen.

Minpunten

• Ventilator is LUID!
  • en slaat al aan bij 10% load
  • Toetsenbord lijkt met elastiek vastgezet
  • Saai design
  • synaptics touchpad
  • Laptop is te "flexibel"

Echt waar, ik heb de laptop gekregen in een staat dat hij helemaal dood was nadat er koffie overheen was gegooid. Ik heb de ram sloten schoongemaakt met een elektrische tandenborstel en wonder boven wonder deed de laptop het weer.

Zoals in de minpunten aangegeven is de laptop helemaal niks, luide fan, trage harde schijf, coilwhine. De speaker van een Samsung galaxy s3 met een ingedeukt speakerunit is luider, heeft meer diepte en over het algemeen veel beter. Dat was het, vind je de laptop op marktplaats, of in een winkel, sla hem over!

Ik had de review uitgebreider kunnen maken, maar ik type het op het desbetreffende product, het toetsenbord is dusdanig slecht dat ik niet verder wil typen. Had ik mijn 250 euro HP 15 laptop nog, had ik die hiervoor gebruikt. Die laptop was de helft van de prijs maar veel trager, alleen was het plaatje over het algemeen veel beter!

Ultra slecht gebouwd, veel te kleine fan/heatsink waardoor de laptop erg luid word wanneer je alleen Chrome al start. Ook is er een irritante coilwhine aanwezig in het apparaat. De laptop is overigens erg makkelijk te upgraden, net een klepje naar de harde schijf, geheugen en cmos batterij. De speakers zijn niet luid genoeg om boven de fan uit te komen en hebben geen bas en weinig mids.

Edit: gestructureerder gemaakt, onnodige info weggehaald. Ook een conclusie toegevoegd wiens meer als review zelf werkt.

Heb jij ook een Toshiba Satellite C850-1F1?

Zo....klaar? 8)7

[Reactie gewijzigd door poema op 26 oktober 2017 01:53]

" luide fan, trage harde schijf, luide coilwhine" alsof je het over je zelf hebt !! lol 8)7 8)7 8)7
@MartyXL Ja, oké. Maar ik wil niet dat imand per ongeluk deze laptop koopt omdat hij ergens goedkoop was. De laptop is namelijk té slecht.

Mijn review is niet erg gestructureerd, misschien dat ik hem nog eens aanpas.

Bedankt trouwens voor de helpvolle kritiek.
😑