Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 155 Zwart Review

Steuberke 23 oktober 2017, 64 views Product gekocht

Trust GXT 155 Zwart

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit, zeer prettig
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Lange kabel (ik ervaar dit als zeer fijn)
  • Snel tijdens gebruik het DPI aanpassen

Minpunten

• kabel stug
  • kabel gaat pluizen na een tijdje

Na mijn vorige trust muis waar ik zeer tevreden over was zocht ik een nieuwe muis van Trust. Na wat Googlen vond ik deze muis en geen spijt van gehad. Ligt zeer lekker in de hand en de grip is uitstekend. Zoals andere reviews hier ook aangeven ik de kabel vrij stug, ook na lang gebruik.

Verder vind ik de erbij geleverde gewichtjes wel nuttig. Ik heb ze er in zitten en verwissel ze nog wel eens. Overigens gaat mijn voorkeur naar veel gewicht, in combinatie met de degelijkheid van de muis voelt dit als een zeer robuste muis die zeer precies is.

De preciezie merk ik ook terug in op het moment dat ik bijvoorbeeld in Photoshop een foto uit wil knippen.

Heb jij ook een Trust GXT 155 Zwart?